Reklamowe notesy spiralne

Ważnym elementem strategii marketingowej jest stosowanie gadżetów reklamowych. Produkty wybierane na upominki dla klientów powinny cechować się funkcjonalnością a także atrakcyjnym wyglądem. W tej roli dobrze sprawdzają się notesy.

Spośród różnych rodzajów zwłaszcza interesujący jest kołonotatnik, który daje spore sposobów personalizacji w zgodzie z oczekiwaniami klienta. Notesy spieralne a promocja firmy Kołonotatniki są bardzo praktycznym gadżetem, który jest niezastąpiony w biurze czy w trakcie szkolenia. Z tego względu stanowi trafny upominek dla każdego klienta. Użycie w nim spirali zwiększa możliwości jego indywidualnego dopasowania do potrzeb klienta. Okładka powinna być zaprojektowana tak, by zawierała elementy identyfikacji wizualnej firmy, a więc logo a także dodatkowe elementy graficzne nawiązujące do profilu działalności firmy. Mogą być też użyte zdjęcia prezentujące nasze przedsiębiorstwo w pozytywnym świetle. Jeśli nie mamy odpowiednich zdjęć, a pragniemy, ażeby okładka nawiązywała do naszej branży, agencja reklamowa przygotowująca dla nas projekt na pewno coś zaproponuje. Zdjęcia muszą być bez wątpienia stosownej jakości. Jednakże notes spiralowany daje o wiele więcej możliwości personalizacji. Spirala może posiadać różną formę i kolorystykę. Na prawdę bardzo często stosowane są także wklejki reklamowe w notesie. Stanowią one dodatkowy nośnik treści reklamowych. Co więcej wykorzystuje się również gumkę do zamknięcia czy wstążkę z nadrukiem. Takie drobne elementy stanowią o bardzo wysokiej jakości gadżetu i wywołują pozytywną reakcję, która ma wpływ na charakter naszej relacji biznesowej z klientem. W gronie upominków dla klienta notes na spirali jest produktem, który jest nie tylko fantastycznie funkcjonalny, podręczny, ale także w dyskretny nienachalny sposób promuje naszą firmę poprzez utrwalanie jej pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
Zobacz: notes spiralowany