Kalendarz trójdzielny a strategia marketingowa firmy

Działalność firmy wymaga nieustannego zabiegania o klienta. Istotne jest także utrzymanie już istniejących partnerów biznesowych. Nie jest to zadanie proste, a w jego realizacji bardzo istotną rolę odgrywa strategia marketingowa.

Kampania mająca na celu promocję naszego biznesu, czyli powiększenie sprzedaży, musi być jednakże przemyślana i rzetelnie przygotowana. Tworzące ją elementy powinny wzajemnie się uzupełniać. Istotnym aspektem działań marketingowych są oczywiście gadżety reklamowe. Pod koniec roku odpowiednim wyborem są kalendarze ścienne, które są uniwersalne i bardzo funkcjonalne. Kalendarze ścienne - jaki rodzaj wybrać? Dużym zainteresowaniem i uznaniem klientów cieszą się kalendarze trójdzielne ze zdjęciami. Kalendarz trójdzielny odróżnia podział na kilka priorytetowych części. Górna nazywana jest główką i stanowi miejsce przeznaczone na szatę graficzną, którą mogą być zdjęcia albo ilustracje. Poniżej znajduje się kalendarium, które składa się z trzech oddzielnych elementów. Są to kartki z miesiącami. Układ ma następującą postać (od góry): miesiąc poprzedni, aktualny i następny. Takie rozwiązanie jest atrakcyjne wizualnie a także praktyczne. Kartki z miesiącami pozwalają na sporządzanie dokładnych zapisków, co jest niemożliwe w przypadku kalendarzy całorocznych. W kalendarium jest stosowana przezroczysta nakładka, na której jest umieszczana kolorowa ramka, którą przesuwa się, by zaznaczyć dany dzień tygodnia. Pod kalendarium znajduje się część nazywana stopką. Najczęściej zamieszcza się w niej dane kontaktowe firmy; adres, numer telefon u, adres mailowy. Co bardzo ważne - kalendarz trójdzielny dla firm powinien być przygotowany przez profesjonalną firmę, która przygotuje projekt uwzględniający nasze wymagania oraz wytyczne a także będzie odpowiedzialna za jego wydruk w określonym przez nas nakładzie.
Zobacz: do poczytania