Gadżety reklamowe – notes firmowy

Tradycyjny papierowy notes nadal jest w modzie. Na jego pozycję nie wpłynął wręcz dynamiczny postęp technologiczny, zapewniający narzędzia do prowadzenia zapisków elektronicznych. Papierowy notes wciąż jest niezastąpiony przy prowadzeniu notatek i porządkowaniu myśli.

Jak się natomiast okazuje, notesy firmowe oprócz tej podstawowej roli pełnią też inne funkcje. Notesy firmowe - co należy mieć świadomość tego? Notesy stanowią przede wszystkim bardzo funkcjonalny gadżet. Są podręczne i dostępne w najróżniejszych wariantach i formatach. Popularne są formaty A5, które są bardzo podręczne i mieszczą się w niewielkiej damskiej torebce. Ponadto - okładki mogą być zrobione z różnorakich materiałów w zgodzie z życzeniem klienta. Może to być przykładowo skóra lub ozdobny papier albo karton. Schemat graficzny okładki jest przygotowywany w zgodzie z oczekiwaniami klientów. Dzięki takim właściwościom notesy reklamowe są doskonałymi nośnikami treści promocyjnych i z ogromnym skutkiem utrwalają je w pamięci. Ogromna różnorodność formatów, materiałów a także wzornictwa powoduje, że notes przeznaczony na upominek dla klienta może być spersonalizowany specjalnie dla niego. Takie podejście przyczynia się do utrwalenia wizerunku firmy a także budowania trwałej więzi z klientem. A jest to bardzo niezwykle ważny szczegół strategii marketingowej każdej firmy. Duże znaczenie ma funkcjonalność notesów reklamowych. Są elementem wyposażenia każdego biura, sprawdzają się jako upominki wręczane na targach branżowych czy szkoleniach. Dzięki temu, że okładka może być ozdobiona naszymi kolorami firmowymi i logotypem wpływa to na wzrost rozpoznawalności wizerunku naszej firmy. A dodatkowo, elementy identyfikacji wizualnej firmy będą nasuwać pozytywne skojarzenia skorelowane z obdarowywaniem. Jest to więc działanie promocyjne, które pozwoli nam poszerzyć bazę klientów.
Sprawdź: notesy reklamowe