Wyniki w serpach

Twój biznes w sieci

Żadna firma pozycjonerska nie powinna nigdy obiecywać swoim klientom, że ci osiągną spodziewany rezultat w ciągu tygodnia czy miesiąca. Dzieje się tak dlatego, że internet nie jest statyczny. Gdybyśmy działali w nim sami, a inne firmy wręcz stanęły, można byłoby rokować o pozycjach. Natomiast rywalizacja działa stale. Czasami równie mocno, a nawet i dużo lepiej niż my.



Pierwsze efekty pozycjonowania
Pierwsze rezultaty, jakie daje pozycjonowanie, mogą się pojawić już w ciągu tygodnia czy dwóch. Z całkowitą czyli stu procentową pewnością nie będą to jakieś lawinowe skoki, niemniej jednak da się zauważyć, że coś drgnęło. Że wejść na stronę jest więcej, sprzedaż jest wyższa, a ilość fraz w pierwszej setce czy dziesiątce nagle wzrosła. Jednak bywa także tak, że rywalizacja w tym samym czasie podejmuje działania zakrojone na rozległą skalę, a w konsekwencji trwa prawdziwa „bitwa” między stronami i efektów nie widać.

W niektórych przypadkach na pierwsze efekty SEO powinno się poczekać nawet dwa, trzy miesiące. Wzrosty są powolne, a zdarza się, że zdarzają się też spadki. To jest w całości naturalne.

Szybkie pozycjonowanie czy wolniejsze?
Niewątpliwie nie ma sensu naciskać na firmę pozycjonerską, ażeby zintensyfikowała linkowanie. Wyszukiwarkę jest mądre, ono widzi, czy wzrosty są proporcjonalne do wieku domeny, czy są naturalne i konsekwentne, czy także pozycjonowanie wykonywane jest na łubu dubu i wszelkimi dostępnymi środkami. Pośpiech nie jest tutaj wskazany. Jeżeli już sklep SEO kreuje pewne działania w określonej jednostce czasu, o tyle pozycjonowanie w firmie teoretycznie mogłoby być zrealizowane z ogromnym rozmachem, niemniej jednak po co? Znacznie całkiem dobrze jest wdrażać stronę na spokojnie i z zastosowaniem wszelkich wskazań Wyszukiwarkę.

Wyszukiwarki lubią strony, które:
- Są wypełnione wartościową i między innymi unikalną treścią.
- Są systematycznie updatowane.
- Są zoptymalizowane pod względem robotów.
- Mają dużą ilość wartościowych linków przychodzących.

Bez wątpienia nie da nam sporo linkowanie do pustej strony. Im więcej będzie na niej treści, tym lepiej.

Zobacz: content marketing seo.