Co umieścić na kalendarzu

Przy wyborze kalendarza promocyjnego trzeba zwrócić uwagę na jego układ, na przykład. kalendarze książkowe z układem trzymiesięcznym albo holenderski kalendarz promocyjny, w którym bieżący miesiąc jest zaznaczony z większą ilością miejsca na notatki, a następnie po obu serwisach znajduje się układ tabelaryczny dla poprzedniego i następnego miesiąca. Możesz także podarować swoim klientom, pracownikom i partnerom kalendarze ścienne i pasujące do nich kalendarze książkowe z taką samą grafiką, aby udekorować biuro i nadać swojej marce jeszcze bardziej profesjonalny wizerunek.

Firmowy kalendarz promocyjny - tworzenie Spersonalizowane kalendarze są zazwyczaj drukowane metodą sitodruku, aby obniżyć koszty i umożliwić zakup większej ilości produktów, a tym samym zwiększyć reklamę Twojego biznesu. Można też wybrać kalendarze z czterokolorowym nadrukiem cyfrowym, np. w sytuacji bardziej szczegółowych i kolorowych logotypów. Inną strategią jest wybór fotokalendarza ze zdjęciami tematycznymi, które są odpowiednie dla branży, w której działa Twoja firma, np. kalendarz ze zdjęciami psów i kociąt dla gabinetu weterynaryjnego albo sklepu zoologicznego. Fotokalendarze o tematyce podróżniczej do ekspozycji w biurze podróży albo z artystycznymi dziełami sztuki a także wieloma innymi obrazami i grafikami, odpowiednimi dla sektora, w którym funkcjonuje Twoja firma. Fotokalendarze w każdej sytuacji cieszą się popularnością, zwłaszcza jeżeli przedstawiają obrazy, które pomagają się zrelaksować i pobudzają kreatywność, i są idealne do przechowywania w biurze lub na biurku. Stworzenie spersonalizowanego kalendarza jest bardzo łatwe - po wybraniu szablonu wystarczy dodać swoje personalizacje i rozprowadzić go w taki sposób, by wiadomość promocyjna krążyła przez 12 miesięcy w roku. Kalendarze książkowe z logo to na prawdę świetny sposób na zareklamowanie własnej firmy.
Więcej informacji na stronie: kalendarze książkowe