Identyfikacja wizualna firmy

Identyfikacja wizualna
Niełatwo dziś wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego który nie korzystałby z wszelkiego rodzaju środków marketingowych i nie promowałby swoich towarów w sieciach społecznościowych. Dla wielu przedsiębiorców to właśnie strategia reklamy w internecie stanowi w ogromnej mierze o późniejszym sukcesie na całego przedsięwzięcia. Właściwa identyfikacja wizualna jest bardzo istotna dla odniesienia takiego sukcesu.



Wszystkie nasze działania powinny być spójne i nawzajem się uzupełniać.

Już na etapie projektowania logo powinniśmy mieć bardzo konkretną wizję tego jak chcemy być postrzegani przez osoby na których nam najbardziej zależy. Możemy spróbować dotrzeć do tak zwanych influencerów którzy będą później propagować nasze produkty pośród osób które śledzą ich poczynania w sieci społecznościowych. Stosownie dobrana identyfikacja marki na pewno pomoże nam stworzyć skojarzenia na których najbardziej nam zależy. Już nawet samo logo jest w stanie zmienić całkowicie wizerunek naszej firmy.

Zastanówmy się czy chcemy być postrzegani jako firma nowoczesna i inwestująca w nowe technologie czy także raczej wolimy skupiać się na bardziej tradycyjnych i konserwatywnych wartościach. Cały przekaz marketingowy powinna podkreślać spójna identyfikacja wizualna firmy która będzie dobrze komunikować wartości dzięki którym chcemy budować zaufanie wśród naszych późniejszych klient ów.

Dlatego tworzenie identyfikacji wizualnej firmy warto rozpocząć od określenia kilku kluczowych wartości jakie chcemy propagować albo z jakimi pragniemy być w późniejszym czasie kojarzeni. O zdanie musimy zapytać samych użytkowników. Możemy przeprowadzić różnego rodzaju ankiety na naszych stronach internetowych lub także na naszym profilu społecznościowym. Warto nawiązać kontakt z późniejszymi odbiorcami , a ponadto stale dostarczać im pobudzających ciekawość ich treści.

Więcej informacji: http://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna