Wykorzystanie upominków promocyjnych, a szczególnie notatników promocyjnych, to dobry sposób na dotarcie z nazwą firmy do klienta i utrzymanie jej tam. Kiedy zaczynamy używać notatnika, możemy z niego skorzystać przez sporo miesięcy. Dzięki temu klienci będą mieli pewność, że ich przekaz będzie przez cały czas widoczny za każdym razem, gdy będą otwierać notatnik. Prawie każdy pracownik - nauczyciel, kierownik firmy czy mechanik - w każdej chwili będzie miał pod ręką notatnik. Wyobraź sobie sposobów, jakie daje rozdawanie klientom i potencjalnym klientom promocyjnych notatników z logo i nazwą Twojej firmy; promuj własną firmę i pomóż klientom obniżyć koszty materiałów biurowych! Będziesz postrzegany jako hojna firma i zyskasz dużą popularność. Kołonotatnik może być łatwym w użyciu upominkiem dla klientów, oferując dłuższy okres trwałości, który goście będą mogli wykorzystać jeszcze długo po kontakcie z Twoją firmą. Niezastąpiony notatnik Markowy notatnik lub notatnik biznesowy, którego trwałość jest dłuższa niż ulotki, to doskonały sposób, by subtelnie przypomnieć ludziom o Twojej firmie. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na przeznaczenie logo firmy, czy również na zbudowanie indywidualnego projektu graficznego związanego z wydarzeniem rocznicowym lub nową premierą, notatnik reklamowy to prezent, który nie przestaje zaskakiwać. We współczesnym świecie biznesu jest coś uspokajającego w posiadaniu notatnika z nadrukiem logo firmy, który leży na biurku, w trakcie gdy wiele innych rzeczy jest ulotnych lub niepewnych. Pewność i wygoda, jaką daje notatnik reklamowy, to skrót do upewnienia się, że Twój pomysł zostanie zauważony pośród wielu konkurujących ze sobą poszukiwaczy uwagi. Do użytku osobistego, do prowadzenia listy rzeczy do zrobienia, na której pozycje można skreślać jedna po drugiej, nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż odręczna notatka na papierze. Znacząca większość notesów promocyjnych jest wykonywana na zamówienie, w zgodzie z Twoimi wymaganiami. Wybierasz rodzaj papieru, kolory druku, rozmiar i podłoże. Drukowane w większych ilościach, koszt jednostkowy drastycznie spada.
Źródło informacji: notes spiralowany